tisdag 30 november 2010

Rubrik 4, det här åt jag idag!

Hmm, klockan är ju bara tolv, så jag har ju inte hunnit äta så mycket än,,, 
Men till frukost blev det iaf en halv baguette med ost, skinka, sallad och gurka! Och den andra halvan får bli lunch! =)
Blev inte så mycket skrivet om det!!
Igår kollade vi på shrek 3,, den var inte lika bra som ettan och tvåan, men shrek är ändå shrek =) Älskar grisarna, åsnan och katten,,,, vill ta mig tusan se dom andra två igen med känner jag!

Gårdagen spenderades med lotta iaf,,, himla skönt det,,, fastän hon flyttat till hudik träffs vi ganska ofta ändå, och vi pratar flera gånger om dagen oftast,, uppskattar henne mer än hon förstår tror jag =)
Vi var på stan och tog en fika med sandra, sen ut till sandarne och hämtade lite ved, ut till huset och kollade till pelletsbrännaren, sen på barnens hus och handlade godis, och lindex och kollade in rean. Hittade en kjol där som var sååååå himla mycket JAG!!! Det var som att den var sydd enbart för mig, underbart! 
Jag hängde undan den och önskade den i julklapp av min sambo när jag kom hem. Så vi får väl se om tomten har den med sig när och om  han kommer!
Också önskar jag mig två spel, Absolut överens och Helt hysteriskt, och uno faktiskt! Blev ju tre det där =)
Men älskar ju spelkvällar jag,,, ett perfekt sätt att umgås och ha roligt med sina vänner!
Sen önskar jag mig silverringar, silverarmband och lite annat smått och gott!
Tycker att julen är så otroligt mysig jag, ÄLSKAR att handla och ge bort julklappar, att slå in dom och lägga dom under granen, att pynta, planera julmat, laga julmat,, ja ALLT som hör julen till!
Längtar också tills min sambo ska få öppna sina julklappar,,, och hoppas han blir glad för dom! Har försökt förena nytta med nöje =))

Nu ska jag röja undan lite här hemma, så skriver mer till nästa rubrik istället,,, för där har jag en HEL del att skriva skulle jag tro,,,
Nästa rubrik är: "Vad är kärlek"

Fridens alla.

1 kommentar: